tirsdag 31. januar 2012

Her bur vår lille engel..

Er dere klar for eit bilderas fra barnerommet til Sebastian ? Endelig er det ferdig, så og sei, eg har eit lite prosjekt gående når det kommer til døra så den skal dere få se senere :)


 Eg kan vel trygt sei at vi har brukt lang tid på rommet, men egentlig så er eg litt gla for det og, for dere aner ikkje kor mangen ganger eg har ombestemt meg når det kommer til farge, gulv og ikkje minst vegger. 




 Hekleteppet som eg brukte eit halvt år på og hekle har komt på sin plass, og er med på og varme godgutten når vi synger nattasanger.


Loppemarkede som vi hadde i helga har vert med på og innrede rommet, det største bilde vart kjøpt der og eg synst det passet så godt inn, har lett etter eit slikt bilde ei stund og egentlig var det bare maks flaks at eg fant det. For det låg igjen når vi var ferdig og så kom Einy bort og lurte på om ikkje dette var noe for meg, så gla for det ! :)



Garderobeskapet kjøpte eg for over eit år siden til slikk og ingenting på eit konkurssalg, det er Harmoni serien fra Contry Living, og er god plass til klærne til Sebastian, korgene som står i hyllene rommer sokker og strømpebukser. Kan ikkje ver mer fornøyd med denne skatten.




Tallerkenhylla kjøpte eg på fretex i Ålesund for lenge siden, den rommer mangen fine bøker, deriblandt mangen bøker som eg selv hadde som lita jente. Karius og Baktus boka har Jacob lagt sin elsk på etter at Helene viste han filmen her for ei stund tilbake.



Den ene kofforten er fra fretex og den andre fra Bohus, den minste oppbevarer puslespill og den andre litt leiker. Dei fleste leikane til Sebastian ligger i stua enda så må finne på noe lurt når vi skal flytte resten av dei inn på rommet hans.



Spannet som henger på veggen inneholder legoklosser, synst det er så stillig, det er kjøpt på Eikefjord Handel til den nette sum av 119 kr, der har vi fått inn masse fint, så her er det verdt og ta turen :)



Er strålende fornøyd med rommet selv, og det er ikkje eit rom i heile huset som eg har lagt så masse arbeid ned i som dette, heklet teppe selv, sydd rullegardiner, malet gulv, vegger og tallerkenhylle, vert innom mangen brukthandlere, loppemarked og fretexbutikker for og finne akkuart det som skal sette den perfekte prikken over ien. Det er det som er så kjekt med bruktmarkede, det at man har ting som er unikt :)


Mitt råd til dere som pusser opp barnerommet, brukt tid på og finne det du vil ha :)Er jo såklart spent på kva dere synst ?

Håper alle har hatt en nydelig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar