torsdag 16. februar 2012

Dekorasjon med kongler

Er dere lei av og se kongle eller ? Blir nok ikkje siste gangen siden ovnen har stått på full hamping idag for og tørke en bærepose med kongler som hører med til jula. Idag har eg og Sebastian vore heime siden han ikkje har vore heilt i form. Så da har det gått i "Bæ Bæ" (Brannmann Sam), rydding og sortering.


Eit lite tips på korleis man kan pynte med kongler.. Her har eg brukt sølvfat og ei glassklokke, det første eg gjorde var og snu glassklokka og fylle den først med litt kunstig snø, hadde deretter opp i mangen grankongler. La på sølvfatet og snudde det raskt slik at "snøen" fordelte seg. Så enkelt så enkelt :)
Kvelden min videre skal gå i og legge sammen og legge på plass eit tonn med klær, DET er virkelig det kjedligste eg veit, men må man så må man. I morra er det fotograftime som står på dagsplanen.
Ønsker dere alle en riktig fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar