torsdag 16. februar 2012

Den fineste juleblomsten. (18.12.11)

Først og fremst må eg bare sei TUSEN TAKK for all den fine tilbakeeldinga på rommet til Jacob. Det er så kjekt at dere liker det dere ser og ikkje minst, det at noen kan finne inspirasjon i det eg viser. Det varmer, og det er nettopp derfor det er så kjekt med bloggen, ingen hemmelighet at det er blitt en kjekk hobby etter kvert ! Eg skal prøve og få svare på spørsmåla etter kvert :)

I år har eg fått augene opp for det som må vere den fineste juleblomsten, nemleg Azalea på stamme, den er bare så fin og gjør så masse ut av seg. Vi har inne på Eikefjord handel til 160 kr, og det er ingen pris!




Helga vår har gått like fort som alle andre helger, fredagen gjekk til og komme i orden med hus og heim menst min kjære fekk seg en luftetur på kvelden. Lørdagen reiste eg til førde for og få unna julegavene, vart ikkje ferdig men en ting kan eg love dere, gu` kor masse meir effektiv man er uten unger på slep ! Lørdagskvelden var det duk og dekket bord hos Robert der en god gjeng hadde samla seg for og spise god tapas og nyte noe godt i glasset. Det vart en sein kveld, så idag var eg så heldig at min kjære og barn lot meg sove lenger.

Ellers har dagen gått i andre forbredelser til den store dagen.Og imenst "Brannmann Pappa " var på uttrykkning og Sebastian sov så tok eg og Jacob oss den frihet med og legge oss på sofaen med snacks i skåla imenst vi kosa oss med Løvenes Konge filmen ! Ikkje feil i det heile tatt.

Håper dere alle har hatt en nydelig fin helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar