torsdag 23. februar 2012

Denne trappa skal in i vårt hus

Det er bestemt, slik blir trappa som skal opp fra hovedetasjen til kjelleren som vi holder på og pusse opp. Her rett og slett forelska meg i denne siden første dagen eg såg den og etter og snakka med han som skal lage trappa til oss så burde ikkje dette vere vanskelig og få til.

Synst den er knallekker og blir eit nydelig møbel i huset, og så er det så greid med det at skulle vi bli lei den engang så er det for gjort og gå over med malekosten.


Vi skal og skifte ut trappa fra hovedetasjen og opp på loftet siden den er gammel og holder ikkje dagens krav når det kommer til sikkerhet, men det blir nok ikkje før til sommeren.

Ønsker dere en nydelig kveld videre :)

10 kommentarer:

  1. Utrolig flott trapp! Skikkelig lekker!!

    SvarSlett
  2. For en herlig trapp! Det blir gøy å se det ferdige resultatet hos dere!

    Har tenkt en god stund på å skifte over til blogspot jeg også, men må bare få satt meg ordentlig inn i saker og ting! ;) Ting tar tid... Syns du det var vanskelig, tok det lang tid?? Jeg vil iallefall følge deg her! Fin ny blogg du har opprettet! :)

    Fiiin mandag til deg!

    SvarSlett
  3. Likte godt trappen;) la meg også som følger her....ses hos meg?

    SvarSlett
  4. Sofie : Jaaaa, gleder meg til og få den ferdig ! :)

    SvarSlett
  5. Har du sluttet å skrive? Savner...

    SvarSlett
  6. Anonym : Hei Hei :) Nei eg har ikkje det, lagde nettopp eit innlegg etter og ha lest kommentaren din :)

    Kjekt at du savner innleggene, skal prøve og skjerpe meg litt :)

    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  7. Utrolig tøff trappe! Helt enig den var helt nydelig. :-)

    Er innom deg for å takke for en utrolig hyggelig kommentar fra deg i dag :-) Den gjorde meg utrolig glad og gir meg masse inspirasjon til å blogge videre! Tusen hjertelig takk! :-)

    Den ga meg også mulighet for å oppdage den kjempefine bloggen din! Jeg har lagt meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre!

    Jeg gleder meg over at det finnes mennesker som deg!

    Ha en strålende helg!

    God klem

    Franciska :-)

    SvarSlett