mandag 20. februar 2012

Det kan blir for mye og

Det kommer stadig nye dyr inn i huset, har faktisk ikkje tenkt på det før mitt siste innkjøp som var denne puta fra Kremmerhuset. Plutselig når eg ser meg rundt så ser eg både reinsdyr, ulver, dådyr, øyenstikkere og ekorn. Det kan bli formye om det skulle fortsette slik, så eg trur eg skal gi meg nå.. Kjøpe først og tenke etterpå, det er vel ingen andre som er plaget med det vel ?




Digger den grå lykta på gulvet, den er fra Eikefjord Handel til en nett sum av 259 ,-

I kjelleren begynner ting og skje, forige uke fekk vi opp det elektriske og idag er min kjære nede og isolerer, blir så spennende og få opp vegger og kunne få litt følelsen av korleis det blir.

Ønsker dere alle sammen ei riktig fin uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar