torsdag 16. februar 2012

Eit dekket julebord (27.12.11)

Først og fremst må eg bare si at eg håper dere alle har hatt ei kjempefin jul. På julafta var mine foreldre, søsken og mi besta samla her hos oss til middag og åpning av gaver Vi hadde en kjempefin kveld, både store og små fekk masse fint og eg er den heldige eiger av det flottaste reinsdyrskinn, det har stått på ønskelista lenge.

1 juledag begynte bra med koslig besøk av Anette og Andrea før det var "restemiddag" med familien igjen. Det begynt og blåse ganske bra ut over kvelden og vi fekk sjå litt av "Dagmar" sitt verk. Sentrum vart stengt av grunna takstein og blikktak som forsvant, og når kl var ti om kvelden sto sjøen opp til trappa på huset så vi pakka og reiste opp til mine foreldre. Floa skulle ikkje vere før kl var 12 så da kan dere tenke dere selv, kjellaren vår og kjellerleiligheta var fylt med vatn. Så nå er det og komme igjennom til forsikringselskapet og få vite neste steg. Her lukter det som en gammel potetkjeller og der er nok en del so må takast i leiligheten nede,men for all del, jammen er der mangen fleire som har det verre en oss.







Bildene viser at bordet var dekket til fest på julafta med gran, lykter, kongler, julekuler og så søte dådyr :)
Håper dere alle har det bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar