onsdag 15. februar 2012

En liten omvei

Når vi var i Danmark, så var eg fullt klar over at det låg to Home & Cottage butikker på vei heim, en i Drammen og en i Sandefjord. Eg hinta fint til min kjære at det hadde vert en fin plass og stoppa innom, han var jo såklart totalt uenig med det og kunne ikkje forstå korfor eg måtte innom der, og i tillegg til at det skulle vere den omveien vistnok. Men eg sjekka litt adresser og åpningstider,og itillegg så brukte eg dådyrauger og falske tårer såklart. FUNKA KVER GANG ! Men denne "omveien" som min kjære snakka slik om, den fant vi aldri siden butikken ligger 5 min ifra motorveien !

Så det vart en tur innom Home & Cottage i Sandefjord, og lykkelig var eg der eg gjekk og traska. Den butikken er bare så knallfin. Noke av det som blei med meg heim igjen var desse røffe lysestakene i tre. Gjor seg godt i vinduskarmen, og kom så godt fram med stuebordet :)




Ha en fin dag videre alle ammen :)

2 kommentarer:

  1. Kor er bordet ditt kjøpt? :)

    SvarSlett
  2. Hei hei :) Bordet har vi laget selv, om du ser under etikketter og på DIY så ligger der steg for steg :)

    Ha en nydelig helg :)

    SvarSlett