onsdag 15. februar 2012

En liten sniktitt på vaskerommet.

Som eg sa i eit innlegg her en dag så går vi litt fram og tilbake når det gjelder ting som skal gjøres på barnerom, vaskerom og uteområde. Denne veka har Knut fått lista rundt vindu og dører på vaskeromme, og kobla til vatne. Så nå har vi vertfall eit vaskerom som fungerer, sjølv om det mangler både skikkelig tak, lister her og der, rør som skal skjules osv. Alt til sin tid, vi har ingen hast og må bare ta det som vi rekker :)


vi kan no vertfall vaske og tørke klær, og det er en sann glede og kunne tørke klær andre plasser en stua :)
 

På veggane skal det opp hyller helt opp mot taket rundt heile rommet som går an og plassere litt ting og tang, må prøve og få det så praktisk som mulig. Det som var eit "must" for meg var og ha masse benkplass der eg kan legge sammen klær, stryke klær osv. Pluss at eg har fått meg eit lite arbeidsbord der eg kan dille på med scrappeutstyret mitt, sy og alt det andre dillet som eg liker :)

 Under benkplata er tørketrommelen og 5 Antonius skittentøyskorger med hjul fra IKEA, veldig grei løysning synst eg.

Forhenge er faktisk fra gardinene fra soverommet, dei var for lange om måtte klippe dei av, og det skulle vise seg og passe meg avstanden fra benkplata til golv. Heilt topp :)


Så det var en liten sniktitt på korleis ståe er med vaskerommet :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar