torsdag 16. februar 2012

En topp helg med familie og venner (29.01.12)

Ei flott helg har vi hatt, vi har virkelig fått pleie den sosiale biten i helga. Fredagen fekk eg besøk av Karina, Sara og Helene, vi blei sittande ut over natta med vin i glasset og bare prata og kosa oss. På lørdagen feira vi godjenta Liv Hjørdis som fylte 30 år, en vellykka fest som gjekk utover i dei seine nattetimer.

Idag har min kjære bursdag og det har vi feira med pakker, kake og en tur ut i finværet. Så deilig og kjenne sola i ansikte igjen, så vi tok med oss ungane på Osa og hadde ski og ake dag der oppe. Jacob har fått prøvd seg på ski, det var kjekt men og litt vanskelig, så det var ikkje så lenge han ville på hard snø, det vart noen rompemerker, men slikt følger jo med. Når han seier det er nok så er det best og høre på så han ikkje mister lysta til og gjøre det igjen..
Knut har vore og tatt en liten operasjon i foten så han fekk ikkje vere så veldig aktiv i snøen ,men det passet bra når Sebastian måtte ha seg en pause i akinga med litt kvikklunsj.


Hos Jacob var det full rulle..


Votter er noe tåpelige greier, bare i veien når dei er på, men sååååå kaldt når dei ikkje er på...
 Dette er stas...




Jacob skulle dra Sebastian til bilen, det var enklere sagt enn gjort..


Ei fin helg har vi hatt og det håper eg dere og har hatt :)

Det går litt tid i mellom innleggene her hos meg, dagane går fort unna med kverdagslege gjøremål itillegg så holder eg på og flytte over til blogger, så når eg først setter meg på dataen så blir eg sittende med den biten. Skal så klart gi beskjed når det er i boks, og blir spennende og se om dere følger med videre :)
Ønsker dere alle sammen ei nydelig uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar