torsdag 16. februar 2012

Er nissen avslørt ? (22.12.11)

Det nærmer seg den store dagen og både små og store her i huset er fulle av forventninger til den store dagen! Heime hos mamma og pappa har vi alltid hatt mangen fine tradisjoner, og på julafta var det slik at når man våknet om morningen, så ligger det en pakke ved fotenden i senga som er fra nissen. Det var vel einaste dagen i året der meg og mine søsken var lagt til kl var 8 og sto opp igjen kl 6 ! Denne tradisjonen er noe som eg har tatt med eg og ført over til mine unger.
Idag når eg spurdte Jacob om kva han trudde han fekk av nissen så fekk eg bare som svar "Eg veit ikkje mamma, men kommer Dag (bestyrer i barnehagen til Jacob) på besøk til oss om natta da?". Eg prøvde jo såklart og ro og ro for og ikkje avsløre nissen heilt enda. Så eg prøvde meg sakte fram og lurte da på kvifor han lurte på det, og at Dag var ingen nisse. "JOHO, Hedda seier at han hadde maske på, og den store magen, den er berre eit pute mamma, og det er heilt sant mamma" !
Men om det er Dag eller Nissen som kjem så tenke eg det blir like godt mottatt uansett :)





Bildene er fra gangen, og huset ligner meir og meir eit skikkelig julehus. Og prikken over i`en kom inn døra istad, så nå står treet klart til i morra tidleg så vi kan pynte det før Jacob går i barnehagen. Etter rett skulle eg ha vore på jobb men Sebastian har hatt feber siden i går så det blir heimedag på meg. Skal tru om vannkoppane er på vei i hus ?
Idag har vi hatt besøk i kjelleren av rørlegger, så han har fått lagt opp nye rør, så etter nyttår kommer snekkeren og skal begynne, sakte en sikkert går det framover :)
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar