søndag 19. februar 2012

Skiftet "beite"

Etter og ha blogget på blogg.no i nærmere 4 år, så har eg følt ei stund at eg ville skifte "beite". Det har vore ting eg har savnet på blogg.no som har vore tilgjengeleg her på blogger. Og etter og ha tenkt lenge på det så heiv eg meg rundt og fekk ordnet ny blogg. Håper at alle dere som har fulgt meg på blogg.no vil følge meg videre her.

Når eg var ny i bloggverden for 4 år siden så viste eg lite om kva normer og regler som fantes her, og det med at det var greit og ha samme navn i adresse og tittel var ikkje noe eg tenkte så veldig nøye igjennom, det var no bare og starte en blogg vel ? Eg kan fortsatt ikkje bruke bare Lykkeliten her, så da gjor eg det om til Lykkeliten`s Hverdag, det fordi etter 4 år så synst eg det er litt vanskelig og skifte det navnet, det har liksom blitt heile bloggen.


Som dere kan sjå så har eg tatt med meg nokre av innlegga fra blogg.no for at den ikkje skulle vere helt naken nå når eg begynte her inne. Det er fortsatt småting som ikkje er på plass her inne, men det kommer med tiden :)
Hos oss er det som hos alle andre, fastelavens søndag, bollane står til heving og store og små gleder seg til gode venner kjem på besøk i ettermiddag :)

Ha en nydelg søndag alle sammen, og som sagt, håper dere følger med videre :)







4 kommentarer:

  1. Det er notert og jeg kommer til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  2. Du er herved lagt til på Bloglovin' så jeg følger deg videre! :D Spennende med noe nytt!

    SvarSlett
  3. Velkommen over.
    Håper du vil trives : )

    Klem fra Karina

    SvarSlett
  4. Kristin og Sofie : Så kjekt og høyre :) Ja, håper det går smertefritt :P

    SvarSlett