onsdag 22. februar 2012

Følelsen av vår med pasteller

Vi går snart inn i mars månde og eg ser fram til våren med stor glede. Tørr asvalt, lyse kvelder og  varme dager, farger og sol sol sol. Og ikkje minst, all den energien som kommer over deg når sola står inn vinduet om morningen og du bare er så klar til og starte dagen.

Farger som dus rosa er abselut en fargen man for følelsen av vår, og gjør seg godt på kjøkkenøya ilag med boka Love Manuela, Cup Cakes og A piece av cake. Som og er fylt med farger og inspirerende bilder.



Det er ikkje gjort enda eit innkjøp med dyremotiv etter innlegge  mitt her om dagen,men dere skjønner kanskje at og gå forbi kremmerhuset med desse lekre telysholderene i utstillinga for ei stund tilbake var rett og slett umulig! 

Isolering av kjelleren er gjennomført og i morra blir det en tur til førde for og sjå på gulv, tapeter og maling. Eg trenger jo ikkje og sei at det er en ting som er virkelig gleder meg til !!!

Håper dere alle har det bra.

Klem fra meg :)

2 kommentarer:

  1. Dusrosa er kjempenydelig! Sitter å drikker av en stor dusrosa tekopp nå, og for litt siden kjøpte jeg inn dusrosa kubbelys til lyktene på stua, blir fint ja! :D

    SvarSlett
  2. Ja, det er det virkelig, er ikkje så gla i farger men helt duse pasteller, det er tingen :)

    SvarSlett