torsdag 16. februar 2012

Godt humør med blomster (07.05.11)

Dagen idag har rett og slett forsvunne, eg har stått med kakene i heile dag og min kjære har hatt med seg ungane på tur. dei har faktisk vert en tur til Florø og bowla og det var vist veldig stort for Jacob. Eg må jo ærlig sei at eg var litt småsnurt for at eg ikkje kunne vere med og sjå Jacob bowle for første gang, men min kjære sendte meg en filmsnutt og han var helt vill. Så det blir nok fleire ganger :)
Igår belønnet eg meg med en liten rosebukett (siden dei ikkje akkurat detter ned i postkassa min sjøl..HINT HINT..), og eg kan ærlig sei at man blir i godt humør av ferske blomster rundt seg.




Eit lite tips når du skal plukke ut roser er at du skal ta to fingrer rundt nederste delen på roseknoppen, og knipe. Vist du vil ha roser som holder seg så skal denne da vere knallhard, vist den er skumaktig så er ikkje det det beste kjøpet :)

Nå er det legging av unger som står for tur, før eg skal hive meg rundt på kjøkkenet og lage biff, fløtepotete, soppstuing og grønsaker. Vi for nemleg besøk av Silje og Odd Magne i kveld og skal kose oss med god mat og litt vin :)
Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar