onsdag 15. februar 2012

Gulrot Cup Cakes

Igår spudte eg Jacob om kva vi skulle finne på, han ville på besøk til Besta og Besten. Siden dei ikkje var heime så bestemte vi oss for og lage Cup Cakes og ta med oss opp når dei kom igjen. Denne gangen var det Gulrot Cup Cakes med Ostekrem, og nydelige gode var dei. Eg måtte bare sette igjen det som var igjen hos mamma, for vi veit kva som hadde skjedd om eg hadde tatt dei med meg heim Eg hadde nok spist 10 stk på rappen ! Ja, eg har eit seriøst "kake-og sjokolade prolem" !




Ingredienser:
4 egg
2 1/2 dl sukker
3 1/2 dl hvetemel
3 ts kanel
2 ts natron
1/2 ts salt
1 ts vaniljesukker
1 dl olje
4 dl fint revne gulrøtter
Ostekrem:
150 gr naturell ost (eg bruker kavli sin)

90 gr smør
3 ts vaniljesukker
6 dl melis
Fremgangsmåte:
Visp egg og sukker til stiv eggedosis. Bland mel, kanel, natron, salt og vaniljesukker. Tilsett i eggedosisen vekselvis med oljen. Rør forsiktig inn gulrøtter og valnøtter. Fordel røren i muffinsformer og stek ved 180°C i ca 20 minutter. Avkjøl kakene på rist.
Visp ost og smør hvitt, og bland inn v.s og melis. Visp gjerne i 5 min etter alt er blandet. Eg har hatt kremen i en sprøytepose med en stor rund tip og sprøytet på. Men om du ikkje hat det så kan du bare ta en kniv og smøre det på, det vil jevne seg ut av seg selv. Når det kommer til pynt så er det eit hav av muligheter, om du vil pynte med raspet gulrot eller bruke ferdig pynt som eg har kjøpt her :)
Lykke til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar