tirsdag 21. februar 2012

Hjemmeparfyme

Hjemmeparfymer er ingen dum ting og ha på bade, det av fleire grunner ! Eg har selv brukt Durance
sin Vanilla Ylang, men siden eg ikkje får tak i den så har har eg godt over til noen som vi har på Eikefjord Handel.

Ikkje bare lukter det nydelig men det er knalltøffe, ei lita glasskrukke med en blomst på toppen, eg synst lokket og blomsten gjør en lekker detalj. Vi har dei i lavendel, cotton og vanilla og dei koster litt under hundrelappen.




Eit lite tips er og la blomsten stå ned i parfymen i en time eller to og så skru på lokket igjen, om du bare lar den stå ned i så forvinner den fort :)

Eg er på vei ut døra for og vere med på kurs i førde, så ha en nydelig dag alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er ihvertfall super fornøyd med fargen sober,synes den utrolig vakker.
    Deilig med duftende god lukter på badet.
    Ha en riktig fin kveld.

    SvarSlett
  2. Det skjønner eg godt, for den var lekker ! :)

    Takk det samme ;)

    SvarSlett