tirsdag 14. februar 2012

Igår var eg en tur opp til Super Robert, han holdt på og rydde ut til storbosset og spurdte om eg ville komme og sjå om det var noke eg kunne ta bruk i, er ikkje vanskelig og be der nei ! Det første som møtte meg når eg kom var denne kofferten, eg såg jo sjarmen med en gang og vart kjempegla. Thomas derimot, som hadde vert ned til meg før på dagen og sett kjellaren min meinte at eg hadde ikkje plass til meir skrot. Og Vivian og Rober, dei holdt på og le seg i hjel når eg brøt ut "Oj, denne vil eg ha!".


Eg synst sjølv at den var røff og gleder meg til eg finner ut kva den skal brukes til, lekker oppbevaringsplass kanskje ?

 
Eg veit at dere tre nå holder på og le dere i hjel, men bare vent, du Robert kjem til og angre på at du ga den i fra deg ! :* Haha !
Dagen i dag har gått med til jobb og utetid med ungane. Min kjære begynte og rette taket på vaskerommet i dag men ga seg til slutt i rein forbannelse, det var vist ikkje bare bare.. Eg synst og huske et enkelte ord pluss "gamle hus" vart brukt en del, og det var ikkje med eit smil om munnen.
Håper dere alle har hatt en strålende fin dag og at dere nyter våren som er komt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar