torsdag 16. februar 2012

Ingen rett eller galt når det kommer til julepynten

Det er en fryd og ta bilder med det nye kamera, og da blir det og masse kjekkere og blogge :)

På denne tid for 2-3 år siden så var huset her kledd i rødt, der var nisser i kver eit hjørne, men etter kvert har eg begynt og kjenne mine begrensinger når det kommer til den biten. Det er ikkje overpynta men eg har dei tingene som gjør heile julestemninga. Det er det som er blitt jul for meg, her er ingen rett eller galt når det kommer til julepynten. Det er rett og slett opp til deg sjølv ka som gjør det til jul hos deg !







Her er det natur, natur og natur som går igjen :)
Idag har vi brukt dagen på husarbeidet og baking, imorra er det jobb og helga skal gå i julegavehandel så da er planen og vere ferdig med alt av husarbeid idag så slepper eg og tenke på det resten av helga :)
Bildene av rommet til Jacob er tatt så iløpet av kvelden skal eg få lagt dei inn :)
Enjoy !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar