onsdag 15. februar 2012

Jacob 4 år (05.07.07)

Igår fylte Jacob 4 år, og som alle andre bursdager så måtte jo såklart denne og feires. Eg kjempedag med venner og familie ! Jacob var i hundre i heile går og kosa seg, han fek utrulig masse fint, så idag har vi slått opp telte, testa ut badebassemget og sykla så klart :)

Eg har tenkt lenge at eg skulle sy en vimpel til både Jacob og Sebastian men har ikkje rota meg til og gjør det, så når mandagen kom og eg ikkje hadde noen vimpel så tok eg like gjerne og laget den av papir, og det funket like bra :)


Store og små koser seg med ballonger og fløyter. Sebastian fekk seg en liten pakke han og, her var det såklart ho Besta som ikkje kunne dy seg.

Som fortalt så falt bursdagskaka i stor smak, Jacob spurthe fleire ganger om når han skulle få "McQueen kake", men når han fekk den servert så var det 4 tygger og så var han ferdig, kaka var ikkje så nøye med, men marshmallofondanten, den er god den



Bursdagssangen fekk han og sjå kor fornøyd han er når han har blåst ut alle lysa !?

Endelig kom tohjulsykkelen, Bestemora og Bestefaren står høgt i kurs etter dette, han sykkla på altanen til han la seg i går.

Lillebroren må bort og teste ut varen, han fant vertfall ut at ringeklokka funka.

Eg husker sjølv korleis det var som liten og pakke opp mjuke pakker, det var jo det kjedligste. Og eg skjønner godt korfor mamma alltid snudde seg vekk (rød som en tomat ) etter at eg bare hadde slengt det i fra meg på gulvet for og begynne på neste "harde" pakker. Her er eit tilfelle, der han først pakker opp en sykkel for og så pakke opp en ryggsekk, det tok vel akkurat like lenge fra du ser første bilde til andre der han slengte den i fra seg. Sånn er dei, men mor i huset blir vertfall veldig fornøyd når dei for mjuke pakker :)
Tusen takk til alle som var med og gjorde dagen til godgutten vår helt perfekt, han kosa seg og fekk sååå masse fint :)
Ønsker dere en fin onsdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar