tirsdag 14. februar 2012

Kosekroken ute

Siden vi nesten har hatt sommer her med oss siste veka, så fant vi ut at det var på tide og ta ut hagemøblane. Så vi fekk henta den hjemmelagede "daybed`n" vår og bordet. Det som er så greit med denne er at det er fort gjort og forandre på heile utsende bar ved og skifte putetrekk, det har eg gjort i år. Her an dere se korleis den såg ut i fjor.

Så istede for knallfarger så går det i år i grått og hvit ilag med gammelrosa, det kan vi like :)


Eg har lenge hatt eit konsollbord stående i kjelleren som eg ikkje har vist kva eg skulle ha henne,men nå er det komt ut i sola og blitt mitt nye plantebord. Dere ser litt av det til høgre av bilde :)

Urna og fuglebadet kommer til sin rett ilag med alle putene og er med på og lage akkurat den stilen eg vil ha.


Siden eg var litt sein med og plante påskeliljer og snøklokkene, så er ikkje dei begynt og sprette ut før nå, men til slutt blir dei nok byttet ut med en liten rosa hortensia ?


Eg fekk spørsmål hin dagen om dette ikkje var ei formue bare i puter, nei det er det ikkje. Du kan fort skifte ut sofakroken din bare med nye trekk på putene dine, og her kan du gå på sparkjøp o få trekk til ned i 40 kr stk, følg med på HM, der har dei masse fint og inn i mellom glinter dei til med tilbud. Eg hadde lenge sett på desse runde putene, men ville ikkje betale 200 kr stykk, og så plutselig en dag var dei på tilbud til 99, verdt og vente på det synst eg :)

Det er virkelig nydelig ute i desse dager, og dagene våre bruker vi stort sett ute ! Min kjære er begynt og skjære asvalt utforbi huset, det er for og lage klart til vi skal støype ned støttene til gjerde. Eg skal få ungane i seng før vaskerommet kaller på meg, her m det ryddast og takast mål, vi skal nemleg til førde i morra og få kjøpt lister og material av det vi trenger til og lage til inredningen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar