tirsdag 14. februar 2012

Litt rydding og pynting hjelper på blogglysta

Først og fremst må eg bare si at det er veldig kjekt at så mangen tar turen innom bloggen, må ærlig sei at blogglysta har falt litt ned over den siste tida, har inntatt en liten sommarmodus og så kanskje så har eg litt mangel på inspirasjon for tida. Dagane raser av gårde med unger og gjøremål, på jobben til min kjære er dei begynt på ferie så før det er hans tur til og ta ferie så blir det litt meir på han i desse tider, og det er jo klart bare slikt som følger med. Men når du da har hatt ungane aleine om dagane så går kveldane til og gjøre det som ikkje blir gjort om dagen før man synker sammen ned i sofaen for og se dagens episode med One Three Hill siden den ikkje vart sett før på dagen. Så ikkje bli overraska om det blir dager mellom innleggene, men kommer sterkere tilbake :)

Mandagen var det strålende fint vær og eg fekk vaska og rydda på altanen, den har ikkje vert mye brukt i sommer siden vi bruker mest plassen utenfor huset, der har ungane alle leikane sine og det er meir for dei og finne på. Og derfor har ikkje eg tenkt så masse på den. Men så er det som sagt snart ferietid på min kjære så da måtte vi lage det fint ute så vi kan nyte kveldsola på altanen med eit glas vin eller to, og da er det kjekt at det er pent rundt oss (les: meg ! Han hadde nok ikkje tenkt over det så lenge der var en stol og en kald pils)



Oliventre nr 2 er kjøpt inn og krysser fingrer og tær at det ikkje bukker for seg når november måned er komt, isåfall trur eg at eg bare skal gi opp den kampen.


Vil ønske dere alle sammen en nydelig "sommer", håper dere alle har det bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar