tirsdag 14. februar 2012

Nytt møbel i hus.

Lenge har eg ønsket meg en benk til gangen, så greit og ha en plass og sett seg når man skal kle på unger, og så slepp vi og okkupere hele trappa.

Gleden var stor da eg endelig fant denne til kun 499, da kom pengegavenvi fekk til jul fra fra Besta til nytte :) Den er fra Living, men eg måte jo klart ha den, så eg bestilte den, ikkje viste eg korleis eg skulle få den heim, men tenkte meg at det ordna seg tilslutt. Så var eg så heldig og få smiske meg inn hos Tom Robert og Maria i helga, så dei henta den til meg,LYKKE :D




I dag har meg og min kjære 7 årsdag, eg sa så fint til han idag "Tenk at eg har holdt ut med deg i 7 år !", da ser han på meg og seier "Det er vel heller meir uforståleg at eg har holdt ut med deg" ! Romantiske vi er ikkje sant ?!

Vi har hatt 7 fanastiske år, men som alle andre har vi hatt nedturer og oppturer, og det er vel ikkje til og legge under en stol at når man har vert ilag så lenge og har barn så kan kverdagen ofte gå i det samme, Men eg trur at det og kunne le masse sammen og overraske kverandre er viktig.
Og det er ingen som får meg til og le så masse som du, ingen som er så snill som du,det er ingen som gjør meg så flau som du når du tar den TEITE langbeindansen, det er ingen som kan gjør meg så sint som du,det er ingen som for meg til og føle meg så trygg som du, men viktigast, det er ingen som gjør meg så forelska og lykkelig som du vennen ! :)



Ha en fin dag alle sammen, det skal vertfall eg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar