onsdag 15. februar 2012

Oreo Cup Cakes

Fekk spørsmål i går på min bursdag om eg skulle lage kake til meg sjøl, men det lot eg Mamma og Silje stå for. Meeen, så har eg lenge hatt lyst og prøve meg på Oreo Cup Cakes, så da fant eg ut at det var en fin anledning og gjøre det :)

Her kan og du bruke ei annen oppskrift sjokolade cupcakes, om du har ei du liker godt. Eller du kan bruke denne som eg har brukt..




Oreo Cup Cakes:
1 1/2 pk Oreo kjeks
3 egg
270 gr sukker
2 ts bakepulver
2 ts vaniljesukker
180 gr smør
300 gram mel
2 dl melk
1/2 dl kakao
100 gr kokesjokolade
- det først du gjør er og sette ut over former på et brett, bruk gjerne eit muffinsbrett, så slepper du at det bblir flate. Del Oreo kjeks med og dra dei fra kverandre og legg i bunn, kremmen skal opp. Den delen som er igjen skal du bruke i ostekremmen.
- Smelt smør og sjokolade ilag, bland i melka.
-Bland sammen mel,v.sukker,bakepulver og kako sammen i en bolle.
- Pisk egg og sukker luftig på full hastighet, sett ned på medium og ha i 1 ss vann, la så maskina stå og gå i 5 min.
- Så tilsetter du tørt og våt annenkver gang i eggedosisen menst maskina går.
Når deiga er ferdig heller du 3/4 deler opp i formene og steiker dei i ovnen på 180 grader 18-20 min.
Ostekrem :
450 gr Philadelfia
5 dl melis
6 dl pisket krem (3 ss sukker i kremmen)
Resten av Oreo kjeksene
Pisk philadelfia og melis til det er en luftig ostekrem, vend så inn kremmen med en slikkepott. Knus resten av oreo kjeksen og vend dette inn i kremmen og.

Så er det bare og ha kremmen på Cup Cakes på den måten du vil, eg har brukt sprøytetipp 1M fra Wilton og sprøytet på og pyntet med eit oreokjeks på toppen. Man for kjøpe mini oreos også som er perfekt pynt til desse.

Av denne oppskrifta for du ca20 store cup cakes.

Dei var veldig gode, men man greier ikkje mer en toppen 2 siden dei er gaske mektige :)

Lykke til, til dei som vil prøve :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar