tirsdag 14. februar 2012

Elsker den nye Paljettputa !!

På lørdag når vi var i Bergen så greide eg som sagt og grine meg til at Vivian skulle køyre ut på Laksevåg så eg fekk gå innom Home & Cottage, og herre min hatt kor mye fint dei har der. Det var som og gå inn i en drøm, eg kunne faktisk ha budd der. Eg såg for lenge siden ei paljettpute som Sara hadde sett, og synst den var knallfin, men litt dyr ja. Så kom eg på Home & Cottage og der var den, ende finere enn eg hadde sett føre meg. Tenkte lenge på om eg skulle kjøpe den, og når det kommer til slike ting så hjelper det lite og ha med Vivian. Ho ga klar beskjed at ho ville ikkje hatt puta om den vart kasta etter ho, og vertfall ikkje betalt den summen. Men den var jo så fin, plutselig sto eg der med mangen gode grunner til korfor eg skulle kjøpe den :
1. KNALLEKKER

2. Hadde fått penger til bursdagen og da er det jo kjekt og kjøpe seg noe som man har og som man ikje kan kjøpe seg til vanleg.
3. Den var billigere der enn på nette

4.Tenk kor fin den hadde vert i gangen
5. Sa eg KNALLEKKER



Det siste eg husker er at eg dro korte og sa til Vivian " Nå er det bare og reise heim og glømme kva eg har gjort" !


Ha en fin dag alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den blomsterputen fra?:)

    SvarSlett
  2. Hei Hei :)

    Veit du, det er så lenge siden eg kjøpte den at eg veit ikkje om eg husker rett. Men kjøpte den på nett, trur det var hos lobelia eller hos lune hjem.

    Men om du er her omkring så veit eg at In Spire har hatt den i grå og rosa, den grå er nyyyydelig :)

    Håper du finner den :)

    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett