torsdag 16. februar 2012

Reinsdyrskinn (29.12.11)

Lenge har eg ønsket meg eit reinsdyrskinn som eg kan ha ute på benken når det er kaldt. Og jammen var eg så heldig at eg fekk til jul av min mor og far :) I menst det er vått ute så for det vere inne i stua for ei stund :)
Idag har vi hatt besøk av takstmann som har revet og bora i kjellaren, så blir spennende og sjå kva han kjem fram til. Vi veit vertfall at badet og soverommet å takast så for vi sjå om der er meir. Først og frems må det verfall tørkast ut godt før det blir gjort noke.




Ettermiddagen våres har vi tilbringt på Jølster i lag med mine besteforeldre + tanter, onkler og søskenbarn, har har vi kosa oss med god mat og kverandre, og vi har tilogmed fått gått rundt juletreet ! Det var stor stas for dei minste ! :) Nå er det og finne senga for min del etter en lang dag !
Håper dere har det bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar