onsdag 15. februar 2012

Sjokolade Cup Cakes


Får dere besøk og dere har egentlig ikkje tid til og lage noe dessert for det som regel tar lang tid. Igår hadde eg en dag der ingenting gjekk som det skulle og tida sprang i fra meg. Fekk Sara, Karina og Helene på middag og måtte jo såklart ha dessert. Eg landa på Cup Cakes siden eg hadde lovd Helene det før og ikkje gjennømført det, så igår måtte eg. Da gjor eg det så enkelt at eg kjøpte Sjokolademuffins ferdigmix fra Toro. Og så lagde eg sjokoladesmørkrem som fyll, denne er bare hærlig !!

 

Sjokoladesmørkrem:
200 gr smør
2 ts vaniljesukker
3-4 ss kakao
500 gr melis
2 egg
1. Pisk smør kvitt
2. Bland i alt det tørre.
3. Tilslutt tar du i et og et egg. Jo lengre man pisker jo bedre og luftigere blir den :)
4. Når dei er kalde så finner man fram en sprøytepose og tipp, her bruker eg Wilton sin tipp,2F. Desse for du kjøpt på Kakeboksen eller så har mangen Jernia butikker en del kakepynt og utstur til salgs. Her er det bare og bruke fantasien.
Dei vart kjempegode og fekk masse skryt for dei, og så veldig kjekt når det er så enkelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar