onsdag 15. februar 2012

Tivoli (19.06.11)

Helga går mot slutten og vi har kosa oss heile helga. Denne helga har sildebordet vert i Florø så på lørdagen reiste vi på Tivoli med ungane. Det gav virkelig meirsmak ho Jacob.

Første karusellen gjekk rolig for seg og Jacob var veldig avslappa der han satt.


Køyre bil er jo såklart eit must, og når bilen stoppa så satt han bestemt og venta på at den skulle fortsette og gå, han var ikkje klar til og gå av..


Når Jacob og Pappsen skulle prøve kræjebilane så tok han eit blikk bort på den store Mega Sklia og viste fort kva han ville. Eg er jo en "smule" pysete av meg og synst at den sklia såg forferdelig skummel ut så når han begynt og klatre opp og der kom 30 unger springende forbi han ville eg mest bare gå og hente han. Men han fortsette opp over og eg fekk beskjed om og slappe av og ikkje vere hysterisk. Når han kom opp og gjekk ut på kanten så såg eg fort på gutten at dette synst han var litt høgt, men etter og ha summa seg et par minutter så heiv han seg i det. Og det var som og hive bensin på bålet, det var opp igjen med en gang og han storkosa seg og mora kunne slappe av.
 

Twisteren ville Jacob oppi og vi fant ut at vi ikkje kunne sende han opp der aleine og så såg jo den ikkje så farlig ut. Sa eg at eg var litt pysete ? Ser ut som vi koser oss og nyter det men inne meg så skriker eg "EG VIL AV EG VIL AV " ! Menst Jacob lo så han trilla ! "Ditta var kuuuult mamma" ! seier han.


Kjærlighet på pinne må vi jo få når vi er på tivoli, Jacob var så snill og skulle dele med broren, men her endte det med at vi bare måtte kjøpe en til Sebastian og, men det var ikkje lenge han hadde den før han var lei.


Sebastian fekk trekke seg en bamse..


Pariserhjulet var kjekt, men og køyre kræsjebilane med Pappa var virkelig stas.


Når eg spurdte Jacob kva som var det kjekkaste, så fekk eg bestemt til svar "Sklia"!

Kvelden i går var tilbringt med beste jentene, Sara er jo komt heim fra Afrika og det er bare så kjekt og ha ho heime igjen. Så eg var heime igjen i dei seine nattetimer, men en knall kveld vi hadde. For når man har gode veninner, godt i glaset, sommarvær, minibanken og itillegg høre Gabrielle ? Ring meg, da må det bare gå bra.

Håper dere alle har hatt ei strålande fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar