mandag 26. mars 2012

Årets første planting unnagjort..

Som eg fortalte i går så var vi ute og kosa oss i finværet heile helga, fekk rydda og vaska litt rundt huset, gjort klart alle blomsterpottene til våren og jammen fekk eg planta litt løkblomster her og der. Muscari er jo så fin og den duse blåfargen er bare herlig. 

 

 

    

    
   

Putetrekk fra Inspire, Stor urne fra Inspire, Grå lykter fra Eikefjord Handel, Lita urne kjøpt i danmark, Lampe fra Bohus

I kjelleren går de t framover, Min kjære holder på med taket i kveld etter rørleggeren var her og gjorde ferdig det han skulle idag. Det siste eg sa til Knut før eg gjekk på jobb i dag var at eg håpte inderleg ikkje at han kom idag sånn som det såg ut her hos oss, det viser at vi har brukt kvert eit minutt ute i sola og ikkje inne for og rydde og vaske denne helga. Men såklart kom han idag, sikkert lettere sjokka stakkar.

Så siden det skal bli fint igjen i morra er det bare og få unna litt husarbeidet i kveld, tenk om det tok slutt engang, det hadde vert noe det !

Ha en fortsatt fin mandagskveld :)

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det Ann helen:)) Blir inspirert av å følge med på bloggen din:)) Klem fra Reidun Elisabeth:)

    SvarSlett
  2. Hei Hei Reidun :)

    Så kjekt og "se" deg her, tusen takk for fine ord :) Og veldig kjekt at du blir inspirert her inne, håper alt er bra med deg og dine :)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett