torsdag 15. mars 2012

Bare eit lite teppe fra Åhlens

Eg og ungane er heime og koser oss idag, siden dei bestemte at halv 7 var ei fin tid og starte dagen på så har vi allerede fått mye ut av dagen. Når min kjære er ferdig på jobb så skal vi ha oss en førde tur. Vi skal inn og besøke Besta og så skal vi bestille tak og vegger til kjelleren. Det skulle vi gjør for ei stund tilbake men når vi kom inn og skulle bestemme oss så vart vi  (les:eg) så usikker så da måtte vi (les:eg igjen) begynne og tenke litt, men nå har vi bestemt oss for hvitt paneltak.



Når vi var i Bergen var eg innom Åhlens og fekk kjøpe meg ei teppe til og ha foran dusjen, godt og få dempet litt ned alt det svarte. Helt utrulig kva slags effekt bare eit teppe til 149 kr kan ha på meg altså.

Håper dere alle for en nydelig dag.

1 kommentar:

  1. Deilig farge på teppet, ble kjempelunt og fint! :)

    SvarSlett