tirsdag 20. mars 2012

Endelig har eg funnet hemmeligheten når det gjelder olivetrer.

Dei tre siste årene har eg prøvd meg på oliventrær, dei er jo så fine men  har hatt det problemet at dei er fine når dei står ute på vår og på sommer, men når eg tar dei inn på høsten så bare faller dei ifra, 4 oliventre har vel gått på bosset dei siste åra.

I fjor kjøpte eg to oliventre i mai, dei sto ute i all slags vær, eller, med den sommeren som vi hadde så sto dei ute i regn, regn og atter regn. Når høsten kom så fant eg ut at eg skulle prøve med med og bare ta inn det eine, det vart sett opp på soverommet der det er kjølig og mye lys, det andre gadd eg ikkje flytte en cm. Det sto ute ved trappa til stormen kom 1 juledag, da satt eg det under trappa og der har det stått til eg satt det ut igjen forige uke. Det har stått ute i sol, regn, snø og minusgrader og det er like fint, det har ikkje mistet 10 blader engang.


I menst det som eg tok inn er sett ut igjen på trappa der vi prøver og gjenopplive det side det står med 3 usle blader på seg.

Så ver ikkje redd for og la oliventre stå ute, las i går at det skulle tåle ned til 10 minusgrader så lenge det sto i ly. Der er sikkert mange råd, men dette funket vertfall hos meg.

Fortsatt fin tirsdag til dere alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar