onsdag 21. mars 2012

Påska på vei inn i hus.

Litt påske er på vei inn i huset, eg greide faktisk og hente ut litt av påskepynten fra katastrofeområdet på lofte..jeij ! Og med nokre nye egg fra panduro så fekk lykta mi litt påske over seg og.





Når vi i oktober var på 4 års kontroll med Jacob så scora han ikkje så høgt som han burde på synstesten, vi fekk ny time for sjekk i februar, men det var fortsatt den samme scoren. Vi vart da henvist til augelege og har vert der i dag, Jacob imponerte med og kunne sjå alle bokstaver og figurer, og etter og ha sett på augene hans så var der ingen beskymring for at han må til med briller.

Så når vi kom heim igjen så har han fortalt alle at
"eg var så flink idag at eg slepper og bruke briller" !

I kjelleren går soikerpistolen av som bare det, min kjære er begynt og få opp taket så sakte men sikkert tar det form nede !

Ha en nydelig kveld videre alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Så søte eggene var! Kanskje jeg også må ta en tur innom Panduro! ;) Og "strikkelyktene" var veldig fiiine! Har du strikket selv eller kjøpt?

    Så godt at synsprøvene gikk fint! :)

    Ha en fortsatt fin torsdag!

    Aia

    SvarSlett
  2. Ja, kunne ikkje gå forbi dei :)

    Har ikkje strikket selv nei, eg er så heldig at eg har kreative venninner som har strikket til meg :) Skal passe på og fortelle ho at du likte dei :)

    Takk, håper du har hatt ei strålade fin helg :)

    SvarSlett