tirsdag 27. mars 2012

Strikketapet fra fargeriket.

Idag har eg vor i florø en tur og var innom fargeriket og hentet denne hærligheten. Siden 1 juledag har der vore folk og jobbet i kjellerleiligheten etter at Dagmar fylte kjelleren men sjø. Nå begynner det og nærme seg slutten, badet er ferdig flislagt, alle vegger og tak er komt opp, gulvet i stua og gangen vart lagt i dag, så da er det igjen gulvet på soverommet, gangen som skal tapet på og småtig som lister.

Denne knalltøffe strikketapete skal opp på veggene i gangen, gleder meg til og sjå resultatet. Så i morra etter jobb og ungane er lagt blir det sparkling av sponplater på meg menst min kjære holder på med våres del av kjelleren. Det har blitt sånn hos oss at han jobber som snekker og eg som maler. En grei fordeling siden eg hater sager og spikerpistoler (og har ikkje peiling på sånt) og han hater maling, pussing og tapet.


Bilde er fra Fargerike

Er det noen som har brukt denne tapeten i sin heim så gjerne send meg link eller bilde, alltid kjekt og bli inspirert :)

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar