mandag 30. april 2012

DIY : Sommerfugl plakat

Lenge har eg sett på desse lekre sommerfuglplakaten som man for kjøpt alle veier, men og bruke 300 kr på ei ark var ikkje spesielt ønskeleg ( ei pute derimot hadde eg jo såklart brukt det dobble, neida..joda). Og siden det og lage sin egen plakat er noe av det enkleste så ble det slik. Finn eit bilde på nette som du liker, print det ut og ha det i ei ramme som du har liggende, fort gjort.




Min kjære har forlatt huset for og se fotball og drikke øl med gutta,og det er helt i orden for min del. Egenpleie først før eg nå skal sette meg godt til rette i sofaen med filmen "The Notebook". Skal love dere at her blir det høg grinefaktor !
En fortsatt fin kveld til dere alle.

1 kommentar:

  1. Så flott bilde! Ja, det er en lur idè å skrive ut bilder fra nettet! Jeg har sett et nydelig sommerfuglplansjeark i en butikk her byen, tror det må få bli med hjem en dag! ;)

    Nydelig gråfarge på soverommet i leiligheten!

    Ha en fiiin 1. mai! Her skinner sola, herlig!

    Aia

    SvarSlett