fredag 13. april 2012

En liten sniktitt på leiligheten..

Kjellerleiligheten begynner og komme seg igjen etter at Dagmar var på besøk 1 juledag, og det ser ut til at dette blir veldig bra. Eg fekk tapetesert den lekre strikketapeten fra fargerike på onsdag. Med engag eg såg det ferdige resultat så tenkte eg "åhnei, dette var for mykje".. Men når eg kom inn i dag og fe sjå den i lag med dei lekre dørene som var komt opp vart eg bare gla. Den kom så godt fram i lag ded dei kvite dørene.






Gulvet var eg og redd skulle bli for mørkt, men det vart bare kalfint i lag med alle gråtonane.

Som sagt, det nærmer seg slutten, så håper vi leigebuaren blir fornøyd år han kjem tilbake :)

Ønsker dere alle ei nydelig helg alle sammen :)

6 kommentarer:

  1. Så stilig tapet :D Jeg tenkte også "too much" første gang jeg så den i et blad, men det var jo knalltøft!!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Slik tapet har jeg aldri sett før, men det var utrolig stilig :)

    SvarSlett
  3. Både tøft og lekkert på samme tid! Leieboeren blir nok veldig godt fornøyd, tenker jeg! :)

    Ønsker deg en ny of fin uke!

    Aia

    SvarSlett
  4. Sjå der ja ! Blei råå stilig med den tapeten!

    SvarSlett
  5. Hva heter gulvet dere har lagt her? Dette er vel ikke moderne grå som du skrev om i et annet innlegg er det?

    SvarSlett
  6. Hei hei :)

    Nei, det er nok eit annet gulv. Dette er eit gulvbelgg, og det heter Texline Gray Pecan. Det er kjøpt hos fargeriket :)

    Det er bare knallfint ;)

    SvarSlett