mandag 2. april 2012

Forget your boyfriend

"Forget your boyfriend" heter dei, og med samme eg fekk dei opp i henden så var det akkurat det eg gjor. Lykkelig var eg på lørdag da dei lekreste pumps dukket opp i postkassa mi, at det var 14 cm høg hæl på dei spiller jo såklart ingen rolle, for eg har en regel som seier at det spiller ingen rolle om det er behagelig og gå i så lenge det ser bra ut. Om det alltid er en like god regel kan jo diskuteres,noe som meg om min kjære ofte gjør. For han kan fint gå med dei styggaste sko så lenge dei er behagelge, til min store fortvilelse. 

Men så har det seg slik at til slutt og sist så har min kjære noen gode poeng innimellom, og det hadde han desverre på lørdag og..

Som sagt, skoa dukket opp på lørdag, og her skulle eg prøve dei. Vel, når krampa tar deg før du har fått tærne på plass i skoen så er det vel på sin plass og bare innrømme at dette kommer ikkje til og gå. Eg venta jo såklart i 10 min imens eg håpet på at føttene mine skulle krympe 2 str, og prøvde igjen..neida, hadde ikkje sjans og få føttene ned i (det var jo såklart utsolgt for større størrelser). 

Etter at slaget var tapt og eg bare måtte inrømme at dette ikkje kom til og ende så bra så prøvde eg meg på en kommentar som dette:
"Eg trenger jo strengt tatt ikkje bruke dei, sjå kor fine dei er , dei kan jo bare vere med på og pynte opp skosamlinga i den nye garderobe, sjååååå kor fine dei er.."




Min kjære sa ikkje så mye,bare rista på hode og gjekk imens han mumla noke om at man bruker ikkje 600 kr på sko for at dei skal stå på pynt (her er det poenget som eg snakket om lenger oppe).

Eg pakka dei fint ned i eska og klistra den DUMME returlappen på pakken og sendte dei tilbake !

Synst det burde vere helt naturlig og kunne ha sko bare på pynt og dere skjønner kanskje korfor  ?

Fortsatt fin mandagskveld til dere alle.




1 kommentar:

  1. I dette huset har vi mange sko til pynt! Sånn er det bare... Burde kanskje ha returnert noen av dem, men sko hjertet mitt klarere det bare ikke ;)

    La meg til som følger!

    Ha en fin kveld!

    -Nina

    SvarSlett