søndag 13. mai 2012

A B C D E F G....

Idag har eg fått opp alfabete på veggen til Jacob,det gjor seg med noe på den veggen. Så idag har eg kun hørt ABC-sangen fra Jacob, menst han lurer på kor dei forskjellige bokstavane er. Spennede med bokstaver og tall for desse små, spørst om eg på ta tallene 1-9 på en annen vegg ?

Her er bokstaver fra både Kremmerhuset, In-spire, Lobelia, Farmors Hus, Panduro og fra en butikk vi var innom når vi var i Danmark. Så her bare fant eg fram alle bokstavane eg hadde fra før, og så bestilte eg resterende fra Panduro og gav dei eit strøk med maling.






Helga vores har gått i kakebaking, opppussing og gode venner. Knut er ferdig med og plate gangen nede og fått begynt på garderoberommet så det tar form sakte men sikkert. Eg var ute en tur med Cecilie og Marlene i går, vi hadde en knall kveld med mye latter og sprell¨til dei seine timer.

Så nå ser eg fram til og finne senga og rote meg godt inn i dyna :)

Håper dere alle har hatt ei fin helg :)



9 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig! Helt etter min smak. Lekkert! :)

    SvarSlett
  2. Så innmari stilig :D OG lærerikt for de små, det liker vi :D

    SvarSlett
  3. Hvordan har du festa dem forresten? :)

    SvarSlett
  4. Godt gjort å finne alle bokstavane i alfabetet, og så var det fint at du har blanda ulike stiltypar på bokstavane! Ein god idè! Tusen takk for så fin kommentar inne hos meg! Gjorde meg glad!

    Ynskjer deg ein fin kveld vidare!

    klem,
    elin :)

    SvarSlett
  5. Sofie : Takk skal du ha snille du, eg har festa bokstavane med dobbelsidig skumteip. Det bokstavane som er betong har eg og hengt opp på spiker + teip så Jacob ikkje ender med dei i hode :P

    SvarSlett
  6. Elin : Tusen takk ! Skulle bare mangle med den flotte bloggen din at du ikkje for fine tilbakemeldinger :)

    SvarSlett
  7. Så fint rom!! Hvor har du kjøpt tapeten over senga og hva heter den?
    Mvh Marit

    SvarSlett
  8. Hei Marit :)

    Tusen takk for det :) Tapeten er bestilt hos MrPerswall, og heter Stones-Life on solid ground. Man bestiller den der etter mål og henter den i nærmeste Fargeriket butikk :)

    Ha en nydelig uke :)

    SvarSlett