tirsdag 8. mai 2012

En liten forandring..

I kjelleren har det stått litt stille den siste tida pga det har vert så mye anna vi har vore opptatt med, men idag fekk min kjære begynt litt. Det som er så "kjekt" med gamle hus er at det dukker opp nye ting som må gjøres underveis.

Det er vel ingen hemmelighet at eg drømmer om og male kjøkkenet hvitt, den drømmen trur eg nok eg kommer til og ha ei stund til siden min kjære ikkje er helt enig med den biten. Meeen..en dag !

Litt forandring vart det da eg tok ned skapdørene på vitrineskapet og fekk det litt åpent, og ikkje minst, vise fram dei fine serviser som eg samler på.





Digger den grågrønne fargen på eucalyptus, gjør seg godt i vaser.


Idag har eg sittet foran dataen og lest og lest, eg har eit kurs eg må ta innen den 10. Har jo vsit om dette i sikkert 2 månder, men kva er vitsen og begynne tidleg når man kan ver i siste liten ? Eg er helt håplaus på det der, jobber best under press ? That`s me !

Da var det veldig greit at ikkje lenge etter at eg heiv ungane i badekaret så fant dei ut at enden på badekakret kunne brukes som sklie, 2 timer med latter gledeshyl i bagrunnen betyr og to timer fred, ikkje feil !

Håper dere har hatt en fin dag :)

1 kommentar:

  1. Hei
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.Terrassebordet kjøpte vi hos Oasen hageland for mange år siden.Vet dessverre ikke hvor man kan få tak i det samme i dag.Ha en fin onsdag

    SvarSlett