tirsdag 22. mai 2012

Endelig kom sommeren..

Endelig kan vi sei at sommeren er komt, og skal vi stole på yr så lover det stor sol i ei veke framover, det kan vi like ! :)

På søndag fant vi fram hagemøbler og hadde oss en tur på gartneriet, eit oppstamma syrintre blei med meg heim igjen itillegg til en del annet småplukk. Blir spennende og sjå korleis det trivst i ei krukke. Lavendel i bøtter og spann som skal plantes i hagen vart og med heim. Hagen er blitt mitt prosjekt siden min kjære har nok med kjeller og alle andre ting som dukker opp etter kvert, slik som en vegg som må skiftes pga den er dårleg. Så lenge man har hus så har man arbeid, er ikkje det slik det funker ?














Kvelden min skal gå til og få jevne resten av hagen før vi kan så, så for vi håpe at det blir plen av det tilslutt :)

Ungane stortrives i finværet, og når kvelden kommer så slukner dei som nokre lys, heilt fantastisk ! Godt og få kveldane for seg sjølv, og ikkje minst få gjort ting som man ellers ikkje for gjort :)

Håper dere nyter finværet :)



2 kommentarer:

  1. Så koselig og sjarmerende uteplassen deres er! :) Nydelig blomster- og plantesammensetning, flotte krukker og puter! Falt for knaggen over sofaen, kjempeskjønn! Spørs om ikke jeg også må ordne en uteknagg til oss! ;)

    Håper dere har fått kost dere masse ute i det siste! :) Vi har hatt så mye nydelig vær den siste uka, i dag er det mer overskyet og det blåser litt.

    Ha en fin 2. pinsedag!

    Aia :)

    SvarSlett