søndag 6. mai 2012

Sprosser til huset

Denne helga er snart over,og vi har brukt den til litt forskjellig. Kakebaking, shoppingtur til førde der vi spiste på Dolly med ungane. Dei storkoser seg der inne, spise pizza og leike og spise så masse is dei vil, heilt fantastisk for sånne små. Eg var ute med jentene i går og hadde som alltid en kjempekjekk kveld. Idag har vi bare kosa oss heime, besøk av Cecilie og Hans Erik med prinsesser har vi hatt, og en søndagsmiddag som resulterte i sofasliting resten av kvelden,godt med slike dager innimellom !







Når vi var i førde i går så var eg innom Fasade Produkter og bestilte sprosser til huset. Vi hadde en her for 1,5 år siden som tok mål av vinduene, men hadde ikkje trudd at det kostet det det gjor så vi satt det på vent siden det var andre ting som var meir nødvendig. Siden har eg spinka og spart og nå er eg i boks, så innen 4-5 veker så har vi fått sprosser på huset. Ser sånn fram til det,sprossene som eg har valg er som på bilde over.

Håper dere alle har hatt en fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar